Η σημασία της γνώσης για την διαχείριση του μάρκετινγκ

Παύλου, Νικόλαος Θ. (2019) Η σημασία της γνώσης για την διαχείριση του μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D10_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα συγγραφή αναλύει την αναγκαιότητα για την διαχείριση της γνώσης και την συσχέτισή της με το Μάρκετινγκ. Συγκεκριμένα, αναλύει όλες τις μορφές της γνώσης, όπως επίσης και το πως θα διαχειριστούμε την πληροφορία, έτσι ώστε να την μετατρέψουμε σε γνώση με σκοπό να την εφαρμόσουμε στον τομέα του Μάρκετινγκ. Επιπροσθέτως, γίνεται εμβάθυνση στο πως η διαχείριση του Μάρκετινγκ, έχει πρωταρχικό ρόλο στις σύγχρονες επιχειρήσεις, οι οποίες καλούνται να ανταπεξέλθουν στις ολοένα και αυξανόμενες ανάγκες που προκύπτουν, καθιστώντας έτσι την διαχείριση του Μάρκετινγκ μία πολύ σημαντική παράμετρο στην επιβίωση και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σερδάρης Παναγιώτης
Uncontrolled Keywords: Εφαρμογές διαχείρισης γνώσης, Διαχείριση μάρκετινγκ
Subjects: Δ > Διαχείριση γνώσης
Μ > Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 01 Jul 2019 10:13
Last Modified: 01 Jul 2019 10:13
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10034

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top