Το branding χωρών: η περίπτωση της Ελλάδας

Χολέβα, Αικατερίνη and Νίκου, Σοφία (2018) Το branding χωρών: η περίπτωση της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC60_2018.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση των χαρακτηριστικών του branding των χωρών και συγκεκριμένα της Ελλάδος. Σε πρώτη φάση, γίνεται μία αναλυτική προσέγγιση ως προς την έννοια και την σημασία του branding και κατά πόσο συμβάλει στην αναγνωρισιμότητα, στη διαφήμιση και στη προβολή ενός τόπου. Η μελέτη εστιάζει γύρω από την παρουσίαση των μοντέλων του branding των χωρών και τις διαφορές μεταξύ των επωνυμιών μίας χώρας, μίας πόλης, μίας περιοχής. Παρακάτω η μελέτη εστιάζει στην παρουσίαση και τη διεξοδική διερεύνηση του branding της Ελλάδας. Συγκεκριμένα, αναλύονται όλες οι εκστρατείες για την προώθηση της χώρας με τη συμβολή του branding. Ακόμη, γίνεται λόγος σχετικά με την εικόνα που προσδίδει η χώρα ως τουριστικός προορισμός και τα πλεονεκτήματα του branding.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Branding χωρών, Ελλάδα, Προβολή πόλεων, Επωνυμία, Τουριστικός προορισμός.
Subjects: Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 26 Jun 2019 08:27
Last Modified: 26 Jun 2019 08:27
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10009

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top