Αργυράκη, Βασιλική and Ιβανίδου, Ολυμπία (2018) Οι σύγχρονες τάσεις της διαφήμισης. Διαφήμιση μέσα από τη google και το facebook. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC64_2018.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας ήταν η ανάδειξη της σημαντικότητας της διαδικτυακής διαφήμισης στο σύγχρονο περιβάλλον και συγκεκριμένα, η ανάδειξη του Facebook, της Google ως καθοριστικούς παράγοντες στην προώθηση της διαδικτυακής διαφήμισης. Για τον λόγο αυτό, ενώ αρχικά παρουσιάζεται μια βιβλιογραφική επισκόπηση σχετικά με την ανάπτυξη τόσο του διαδικτύου γενικότερα, όσο και της διαδικτυακής διαφήμισης, στην συνέχεια λαμβάνει χώρα μια έρευνα, η οποία διερευνά τις απόψεις των ατόμων σχετικά με τις διαδικτυακές διαφημίσεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι ως κεντρικά ευρήματα της έρευνας που διεξήχθη θα πρέπει να σημειωθούν τόσο ο μεγάλος βαθμός χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους συμμετέχοντες, όσο και ο βαθμός επηρεασμού τους από τις διαδικτυακές διαφημίσεις. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να σημειωθεί ο ρόλος της διαδικτυακής διαφήμισης και η ανάγκη οι επιχειρήσεις να είναι σε θέση να συμβαδίσουν της σύγχρονης εποχής.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία |
Uncontrolled Keywords: | Facebook, Google, Διαδικτυακή διαφήμιση, Κοινωνικά μέσα, Social media. |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Δ > Διαφήμιση Κ > Κοινωνικά δίκτυα |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 20 Jun 2019 11:31 |
Last Modified: | 20 Jun 2019 11:31 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9996 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |