Βούσκα, Μαρία (2018) Απόψεις χρηστών του διαδικτύου για τη διαδικτυακή διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC66_2018.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (4MB) |
Abstract
Η εισβολή του Διαδικτύου στην καθημερινότητα του ανθρώπου έχει αδιαμφισβήτητα βελτιώσει την ποιότητα ζωής του προσφέροντας μία σειρά από πλεονεκτήματα σε όλους τους τομείς της. Ταυτόχρονα, όμως, διαπιστώνονται διάφοροι κίνδυνοι που εγκυμονεί η ολοένα και αυξανόμενη χρήση των υπηρεσιών του Διαδικτύου, καθώς η καθημερινή πλοήγηση φέρνει τους χρήστες αντιμέτωπους με τη δημοσίευση των προσωπικών τους δεδομένων. Στο πλαίσιο αυτό, η διαδικτυακή διαφήμιση έχει αναδειχθεί ως μία νέα μέθοδος προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών που συνεχώς κερδίζει έδαφος στις προτιμήσεις των διαφημιστών. Οι επιχειρήσεις προτιμούν αυτό το είδος διαφήμισης, εξαιτίας του συνδυασμού άνεσης, ταχύτητας και χαμηλού κόστους τόσο στη γνωστοποίηση νέων προϊόντων ή υπηρεσιών όσο και στην προβολή των ήδη υπαρχόντων, με σκοπό πάντα να προσελκύσουν τους καταναλωτές. Το Μάρκετινγκ, από την άλλη πλευρά, συνδέεται άμεσα με την διαφήμιση δεδομένου ότι με την επιστράτευσή του αρχίζει η έρευνα αγοράς για κάποιο προϊόν ή υπηρεσία, η οποία ακολουθείται από τον προγραμματισμό και την ανάπτυξη, τις μεθόδους προώθησης κάθε επιχείρησης, τους τρόπους διανομής, την κοστολόγηση και, γενικότερα, τη διοίκηση της επιχείρησης. Η παρούσα εργασία και έρευνα διεξάχθηκε για να αναδειχθούν οι απόψεις των χρηστών του Διαδικτύου για τη διαδικτυακή διαφήμιση. Με άλλα λόγια, το αντικείμενο της παρούσας έρευνας είναι οι απόψεις των καταναλωτών του Διαδικτύου για τη διαδικτυακή διαφήμιση, προκειμένου να διαπιστωθεί αν αυτή είναι αποτελεσματικότερη από τη συμβατική. Εξετάζεται, ακόμα, αν οι χρήστες του Διαδικτύου πραγματοποιούν αγορές μέσω Διαδικτύου, αν οι ιστοσελίδες των καταστημάτων αποτελούν πόλο έλξης για τους ίδιους, και αν εμπιστεύονται τις ιστοσελίδες για να πραγματοποιήσουν κάποια αγορά. Τέλος, ερευνάται αν οι χρήστες του Διαδικτύου έχουν μπει στη διαδικασία να διαφημίσουν κάποιο προϊόν ή υπηρεσία σε κάποιο κοινωνικό μέσο δικτύωσης. Σημειώνεται πως για την εκπόνηση της συγκεκριμένης εργασίας χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της ποσοτικής έρευνας, που πραγματοποιήθηκε μέσα από ένα τυποποιημένο και προσεκτικά δομημένο ερωτηματολόγιο που προσέγγισε ένα αντιπροσωπευτικό μέρος του πληθυσμού 200 τυχαίων ατόμων.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Τσακιρίδου Δόμνα |
Uncontrolled Keywords: | Διαδικτυακή διαφήμιση, Χρήστες, Προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Δ > Διαδίκτυο (Internet) Δ > Διαφήμιση Η > Ηλεκτρονικό επιχειρείν |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 19 Jun 2019 08:40 |
Last Modified: | 19 Jun 2019 08:40 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9994 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |