Λαγκαζάλης, Ιωάννης (2018) Η χρήση των κοινωνικών δικτύων από τους φοιτητές του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC81_2018.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (716kB) |
Abstract
Τα κοινωνικά μέσα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Εκτός από μέσα επικοινωνίας και ενημέρωσης, εξελίσσονται σταδιακά σε διαμορφωτές της αγοραστικής συμπεριφοράς. Οι θεωρίες καταναλωτικής συμπεριφοράς εξελίσσονται ταυτόχρονα και ενσωματώνουν τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών στο θεωρητικό τους πλαίσιο. Οι επιχειρήσεις εντάσσουν τα κοινωνικά μέσα στις στρατηγικές μάρκετινγκ. Μία νέα πτυχή του μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων εξελίσσεται και αποτελεί δυναμικό κομμάτι της συνολικής στρατηγικής μάρκετινγκ των εταιριών. Η παρούσα εργασία παρουσιάζει τα κοινωνικά μέσα, το θεωρητικό πλαίσιο της αγοραστικής συμπεριφοράς και τις επιπτώσεις των κοινωνικών μέσων στην επιστήμη του μάρκετινγκ. Η συμπεριφορά των καταναλωτών μετά τις σαρωτικές αλλαγές που επιφέρουν τα κοινωνικά μέσα, αποτελεί τον πυρήνα του ενδιαφέροντος πολλών ερευνών που διεξάγονται σε εθνικό αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο. Τα αποτελέσματα δύο μεγάλων και αξιόπιστων ερευνών παρουσιάζονται σε ιδιαίτερο κεφάλαιο. Σκοπός της εργασίας είναι ο εντοπισμός της επίπτωσης των κοινωνικών μέσων στην καταναλωτική συμπεριφορά των νέων Ελλήνων καταναλωτών. Το δείγμα αφορά τους φοιτητές του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας και επιλέχθηκε ο κλάδος των ειδών ένδυσης και υπόδησης. Τα συμπεράσματα συγκλίνουν με τα αποτελέσματα των δύο μεγάλων ερευνών. Οι καταναλωτές συνδέονται στα κοινωνικά μέσα κυρίως μέσω κινητού τηλεφώνου. Τα χρησιμοποιούν κυρίως ως μέσο επικοινωνίας και ενημέρωσης και δευτερεύοντος ως μέσο αγορών. Επηρεάζονται σημαντικά από τις αξιολογήσεις τρίτων στις διαδικτυακές τους αγορές, και συγκριτικά περισσότερο σε σχέση με τους φίλους τους. Η μικρότερη ηλικιακή ομάδα πραγματοποιεί σημαντικά περισσότερες αγορές σε σχέση με τις αντίστοιχες μεγαλύτερες. Ειδικά για τον κλάδο ένδυσης και υπόδησης το μεγαλύτερο αντικίνητρο για τις ηλεκτρονικές αγορές είναι ο φόβος ότι δεν θα ταιριάζει το νούμερο και θα πρέπει να ακολουθηθεί διαδικασία επιστροφής. Ίσως για αυτό το λόγο επιλέγουν να ψωνίζουν από καταστήματα του εσωτερικού.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Βλάχβεη Ασπασία |
Uncontrolled Keywords: | Social media, Συμπεριφορά καταναλωτών, Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων. |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά Κ > Κοινωνικά δίκτυα |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 06 Jun 2019 12:20 |
Last Modified: | 06 Jun 2019 12:20 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9978 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |