Τσίρος, Αναστάσιος (2009) Marketing αλλαντικών προϊόντων: η περίπτωση της εταιρίας ΝΙΚΑΣ Α.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
epeap119_2009.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (5MB) |
Abstract
Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να προσδιορίσει βασικές αρχές του marketing μέσα από την εταιρεία NIKAS SA., οι αρχές αυτές θα προσδιοριστούν μέσα από κάποια στοιχεία. Αρχικά από το στρατηγικό πλαίσιο που δρα η εταιρεία. Σε αυτό το κομμάτι θα αναλυθούν: Το εσωτερικό περιβάλλον της εταιρείας. Τα εξωτερικό περιβάλλον. Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα αλλά και τα μειονεκτήματα και τις ευκαιρίες που μπορούν να παρουσιαστούν στο μέλλον. Θα προσδιοριστεί η αγοραστική συμπεριφορά της αγοράς.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Additional Information: | χωρίς εξώφυλλο |
Uncontrolled Keywords: | Swot Analysis, Διοίκηση ανθρωπίνου δυναμικού, Προώθηση προϊόντων |
Subjects: | Α > Αλλαντικά - Χρηματοοικονομική ανάλυση Ε > Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα |
Divisions: | Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 20 Mar 2015 10:48 |
Last Modified: | 12 Nov 2015 07:57 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/968 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |