Τρυφηνοπούλου, Αγγελική and Χήτα, Ελευθερία (2018) Nation branding: the case of Greece. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC16_2018.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία απαρτίζεται από τέσσερα (4) κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο αφορά τον εννοιολογικό προσδιορισμό του nation branding, τις κατηγορίες του, τους στόχους του, καθώς και την χρήση του στις περιπτώσεις τόπων και προορισμών. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναπτύσσεται το φαινόμενο της χώρας προέλευσης. Επίσης γίνεται λόγος για την στρατηγική του nation branding και τα οφέλη που απορρέουν μέσα από αυτό, καθώς και η περίπτωση της Ελλάδας. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η μεθοδολογία της έρευνας. Ενώ στην συνέχεια στο τέταρτο κεφάλαιο, αναλύεται η Ελλάδα ως Brand ενώ γίνεται ανάλυση των αποτελεσμάτων σύμφωνα με τον ΕΟΤ.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μυλωνά Ιφιγένεια |
Uncontrolled Keywords: | Branding, Nation branding, Στρατηγική, Εθνική ταυτότητα, Ελλάδα. |
Subjects: | Ε > Επικοινωνία Μ > Μάρκετινγκ Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 07 Sep 2018 10:39 |
Last Modified: | 07 Sep 2018 10:39 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9659 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |