Η επίδραση των χρωμάτων στο μάρκετινγκ

Κιοσέ, Ανέτα (2017) Η επίδραση των χρωμάτων στο μάρκετινγκ. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
MPRM2_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Βασικός σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι η έρευνα σχετικά με την επίδραση των χρωμάτων στην εικόνα μιας επιχείρησης και στην προτίμηση των χρωμάτων ανάλογα με το είδος της επιχείρησης. Έρευνες αποδεικνύουν ότι υπάρχει μια δυνατή σχέση ανάμεσα στα χρώματα, τα συναισθήματα και τις συμπεριφορές. Τα χρώματα μπορούν να επηρεάσουν θετικά ή αρνητικά την συμπεριφορά του καταναλωτή σχετικά με την αγορά ενός προϊόντος, την άποψή του για το ίδιο το προϊόν όπως και τα συναισθήματα του, γι’ αυτό και θεωρούνται βασικός παράγοντας σε διάφορα είδη του μάρκετινγκ, όπως για παράδειγμα το digital marketing. Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα χρώματα για να εκφράσουν τα συναισθήματά τους. Το μεγαλύτερο μέρος των οπτικών τους ερεθισμάτων και πληροφοριών περιλαμβάνουν χρώματα. Η σωστή χρήση των χρωμάτων περιέχει τα κατάλληλα μηνύματα και είναι ευχάριστα στην όραση ενώ τα λάθος χρώματα προκαλούν δυσαρέσκεια. Σαν εργαλείο μάρκετινγκ το χρώμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο παραπλάνησης και κατεύθυνσης, ενώ σαν λειτουργικό στοιχείο της ανθρώπινης όρασης το χρώμα μπορεί να κεντρίσει την προσοχή, να χαλαρώσει ή να ενοχλήσει, καθώς επίσης και να επηρεάσει την αναγνωσιμότητα ενός κειμένου. Λαμβάνοντας υπόψη όλα τα παραπάνω καθώς και την κουλτούρα, το φύλο και την ηλικία της αγοράς στόχου συμπεραίνουμε ότι η χρήση των κατάλληλων χρωμάτων ενισχύει και συνεισφέρει στην επιτυχία μιας διαφήμισης, ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας.

Item Type: Thesis (Masters)
Corporate Creators: Βλάχβεη Ασπασία
Uncontrolled Keywords: Προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, Color marketing, Συμπεριφορά καταναλωτή.
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Ε > Επιχειρήσεις
Ε > Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Δημόσιες Σχέσεις και Μάρκετινγκ με Νέες Τεχνολογίες
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 20 Jul 2017 08:16
Last Modified: 20 Jul 2017 08:16
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8948

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top