Μαραγκού, Μαρία-Ελένη (2017) Η επίδραση της διαφήμισης και της προπαγάνδας στην κοινή γνώμη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC30_2017.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (3MB) |
Abstract
Η διαφήμιση και η προπαγάνδα επηρεάζουν τη ζωή του ανθρώπου σε καθημερινή φάση, είτε με άμεσο είτε με έμμεσο τρόπο. Η μεν διαφήμιση περιλαμβάνει, κυρίως, τον υλικό κόσμο, ενώ η προπαγάνδα στοχεύει στη ιδεολογία που αφορά ιδέες και αξίες. Στην παρούσα εργασία, μέσω της ανάλυσης της σχέσης των δυο αυτών εννοιών και των μέσων που τις διέπουν, σκοπός αποτελεί η σύγκρισή τους ώστε να φανεί ο βαθμός και ο τρόπος επίδρασής τους στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης. Επίσης, η εργασία αυτή αναφέρεται στους τρόπους προστασίας για την αποφυγή της παραπλάνησης και της χειραγώγησης του κοινού στο οποίο απευθύνονται.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία |
Uncontrolled Keywords: | Προπαγάνδα, Χειραγώγηση κοινού, Χειραγώγηση μαζών, Προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, Διαμόρφωση κοινής γνώμης. |
Subjects: | Δ > Διαφήμιση Ψ > Ψυχολογικές απόψεις |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 13 Jul 2017 08:22 |
Last Modified: | 13 Jul 2017 08:22 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8929 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |