Πλάνο μάρκετινγκ μιας επιχείρησης: η περίπτωση της «ΙΟΝ»

Καραντουμάνης, Αρίσταρχος Τ. and Κουρτζίδης, Περικλής Χ. (2016) Πλάνο μάρκετινγκ μιας επιχείρησης: η περίπτωση της «ΙΟΝ». BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
XR49_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Αρχικά, γίνεται αναφορά στις εισαγωγικές έννοιες του μάρκετινγκ, του μίγματος μάρκετινγκ, και του στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ. Στη συνέχεια, αναλύεται η έννοια του marketing plan (πλάνο μάρκετινγκ), ο σχεδιασμός του και πως αυτό εφαρμόζεται. Τέλος, μελετάται η περίπτωση και παρουσιάζεται το πλάνο μάρκετινγκ της εταιρείας ΙΟΝ Α.Ε.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καταραχιά Ανδρονίκη
Uncontrolled Keywords: Σχέδιο μάρκετινγκ, Πλάνο μάρκετινγκ (Μarketing plan), Μίγμα μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ, SWOT ανάλυση, , PEST ανάλυση, ΙΟΝ Α.Ε. (Μελέτη περίπτωσης)
Subjects: Ε > Εταιρείες
Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 13 Feb 2017 09:19
Last Modified: 13 Feb 2017 09:19
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8511

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top