Μουσερή, Χριστίνα Κ. (2016) Μάρκετινγκ στα ναυτιλιακά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
XR9_2016.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Αρχικά, γίνεται αναφορά στην έννοια του μάρκετινγκ, παρουσιάζεται η ελληνική ναυτιλιακή πολιτική και η παρούσα κατάσταση της ελληνικής ναυτιλίας. Στη συνέχεια, γίνεται αναφορά στο ναυτιλιακό μάρκετινγκ, εξετάζονται οι στρατηγικές προώθησης του vαυτιλιακoύ πρoϊόvτoς και τέλος, μελετάται η περίπτωση της Ναυτιλιακής εταιρίας Alpha Tankers S.A.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Καταραχιά Ανδρονίκη |
Uncontrolled Keywords: | Ναυτιλιακές επιχειρήσεις - Μάρκετινγκ, Ναυτιλιακό μάρκετινγκ, Ναυτιλιακές εταιρίες, Ελληνική ναυτιλιακή πολιτική, Ναυτιλιακή εταιρία Alpha Tankers S.A. (Μελέτη περίπτωσης) |
Subjects: | Ε > Εμπορική ναυτιλία Μ > Μάρκετινγκ Ν > Ναυτιλία |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 01 Feb 2017 14:20 |
Last Modified: | 03 Apr 2017 11:13 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8475 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |