Τα ψώνια μέσω κοινωνικών δικτύων στην Ελλάδα

Θαλασσινού, Μαρία Μ. (2016) Τα ψώνια μέσω κοινωνικών δικτύων στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
XR2_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Γίνεται αναφορά στις εξελίξεις του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce), το οποίο ολοένα και αναπτύσσεται, σε συνδυασμό με την χρήση των social media από τους e-καταναλωτές. Οι τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα των επικοινωνιών έχουν δημιουργήσει πρωτοποριακές μεθόδους με αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις σήμερα να βρίσκονται σε διαρκή επικοινωνία με τους πελάτες τους. Παρουσιάζονται στοιχεία που δείχνουν τη συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών σχετικά με αγορές μέσω διαδικτύου και η μελέτη της αγοραστικής συμπεριφοράς τροφοδοτεί τις επιχειρήσεις με χρήσιμα δεδομένα για να προγραμματίσουν καλύτερα τις ενέργειές τους. Η διερεύνηση και καταγραφή της αγοραστικής συμπεριφοράς γίνεται μέσα από επιστημονικές έρευνες που πραγματοποιούν επιστημονικοί και άλλοι φορείς, ιδιωτικές επιχειρήσεις και εταιρίες έρευνας αγοράς.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τσιώρας Κωνσταντίνος
Uncontrolled Keywords: Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Social media, Social media marketing, E-commerce, Ηλεκτρονικές αγορές, Αγορές μέσω διαδικτύου, Ελλάδα
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 31 Jan 2017 09:29
Last Modified: 31 Jan 2017 09:29
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8469

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top