Οι λειτουργίες του μάρκετινγκ στην παγκοσμιοποιημένη αγορά

Τράμπας, Κωνσταντίνος Β. (2000) Οι λειτουργίες του μάρκετινγκ στην παγκοσμιοποιημένη αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT9_2000.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (23MB)

Abstract

Το παγκόσμιο marketing αναφέρεται στην ανάλυση του καταναλωτικού δυναμικού σε παγκόσμια κλίμακα και όχι σε μεμονωμένα κράτη, και σύγκριση του δυναμικού αυτού με αυτό της παγκόσμιας παραγωγής. Έτσι , δημιουργείται ένα οικουμενικό δίκτυο από οργανώσεις πωλήσεων και μεταφοράς. Σε αυτό το σύστημα αναδιπλώνεται η πολυεθνική επιχείρηση , η οποία δρα και αναπτύσσεται σε κάθε σημείο της υδρογείου. Οι πολυεθνικές επιχειρήσεις αποτελούν πολυκεντρικές διευθύνσεις στις οποίες τα κέντρα λήψεως αποφάσεων είναι κατεσπαρμένα σε ολόκληρη την υφήλιο. Έτσι μεταφερόμαστε από τη διεθνική οικονομία στη παγκόσμια οικονομία.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μαυρίδης Δημήτριος
Uncontrolled Keywords: Προώθηση προϊόντων, Εμπορική ονομασία, Εξαγώγιμο προϊόν, Παγκόσμια αγορά
Subjects: Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Ε > Εξωτερικό εμπόριο
Μ > Μάρκετινγκ
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Π > Παγκόσμια οικονομία
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 04 Oct 2016 10:44
Last Modified: 04 Oct 2016 10:44
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8356

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top