Η γυναίκα τείνει να γίνει υποχείριο της διαφήμισης

Καρέτσου, Χρυσή (2015) Η γυναίκα τείνει να γίνει υποχείριο της διαφήμισης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D56_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (820kB)

Abstract

Από τη μελέτη του θέματος αυτού, προκύπτουν συμπεράσματα για τον τρόπο που δημιουργούνται τα γυναικεία πρότυπα μέσα από τις διαφημίσεις. Αναφέρεται η τακτική την οποία ακολουθούν οι διαφημιστικές εταιρίες για να χρησιμοποιήσουν την γυναίκα προκειμένου να κερδίσουν το κοινό που επιθυμούν. Επίσης, γίνεται αναφορά στον αντίκτυπο που προκαλεί όλη αυτή η κατάσταση στο γυναικείο φίλο και το γυναικείο κοινό. Είναι ανάγκη λοιπόν να ληφθούν μέτρα όπως: Νομοθετική ρύθμιση για τη διαφήμιση που θα απαγορεύει την εκμετάλλευση του γυναικείου σώματος και των σεξιστικών μηνυμάτων που μειώνουν την αξιοπρέπεια της γυναίκας, να εφαρμοστεί και στα ΜΜΕ η αρχή του gender mainstreaming που έχει θεσμοθετηθεί και στην Ελλάδα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σερδάρης Παναγιώτης
Uncontrolled Keywords: Γυναίκα και διαφήμιση, Διαφημιστικές εταιρίες, Γυναικεία πρότυπα
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Γ > Γυναίκα - Κοινωνικά και ηθικά προβλήματα
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 26 Sep 2016 06:42
Last Modified: 26 Sep 2016 06:42
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8343

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top