Χατζηθεοδώρου, Γεώργιος (2015) Ο ρόλος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και η αγορά λιανεμπορίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D43_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (3MB) |
Abstract
Παρουσιάζονται πληροφορίες σχετικά με τον κλάδο λιανικής πώλησης των Σούπερ Μάρκετ, η ιστορική εξέλιξή τους, οι προκλήσεις και τα προβλήματά τους. Παρόλο, που τα παγκόσμια δεδομένα αλλάζουν συνεχώς λόγω των μεγάλων συγχωνεύσεων και εξαγορών από μεγάλες εταιρίες, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε Ελλάδα και Ευρώπη καταφέρνουν να αποτελούν βασικό πυλώνα ανάπτυξης.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Αντωνιάδης Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Μικρές και Μεσαίες Επιχειρήσεις (ΜΜΕ), Super market |
Subjects: | Λ > Λιανικό εμπόριο Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις Σ > Σουπερμάρκετ - Ελλάδα |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 20 Sep 2016 07:43 |
Last Modified: | 20 Sep 2016 07:43 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8324 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |