Διερεύνηση των κινήτρων για την παρακολούθηση τηλεοπτικών ποδοσφαιρικών αγώνων: ανάπτυξη αποδοτικών στρατηγικών marketing για χορηγούς

Τσενεκίδης, Λάζαρος and Τσίπης, Λάζαρος (2016) Διερεύνηση των κινήτρων για την παρακολούθηση τηλεοπτικών ποδοσφαιρικών αγώνων: ανάπτυξη αποδοτικών στρατηγικών marketing για χορηγούς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC8_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Στη παρούσα εργασία γίνεται διερεύνηση των κινήτρων για την παρακολούθηση τηλεοπτικών ποδοσφαιρικών αγώνων από φιλάθλους και επίσης μέσα από τα αποτελέσματα της έρευνας γίνονται προτάσεις σε στελέχη μάρκετινγκ για ανάπτυξη αποδοτικών στρατηγικών μάρκετινγκ για χορηγούς. Για τη διεξαγωγή της συγκεκριμένης έρευνας, χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική μέθοδος με τη χρήση έντυπου ερωτηματολογίου. Στη συγκεκριμένη έρευνα συμμετείχαν 200 άτομα τα οποία παρακολουθούσαν τηλεοπτικούς ποδοσφαιρικούς αγώνες. Για την ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό πρόγραμμα SPSS 17. Όσον αφορά τα κίνητρα για την παρακολούθηση τηλεοπτικών ποδοσφαιρικών αγώνων προκύπτει μέσα από την έρευνα ότι οι περισσότεροι φίλαθλοι παρακολουθούν γιατί θέλουν να παρακολουθούν την ομάδα τους να κερδίζει και έτσι αισθάνονοται καλά. Επίσης, ένα σημαντικό κίνητρο που ωθεί τους φιλάθλους στην παρακολούθηση τηλεοπτικών ποδοσφαιρικών αγώνων είναι το ότι περνάει η ώρα τους συναρπαστικά και επίσης ότι μπορούν να κάνουν κάτι μαζί με άλλους ανθρώπους. Συνεπώς, μέσα από την έρευνα αναδεικνύεται ότι τα ισχυρότερα κίνητρα για την παρακολούθηση τηλεοπτικών ποδοσφαιρικών αγώνων σχετίζονται με το αίσθημα της αυτό-ικανοποίησης, της ψυχαγωγίας,της κοινωνικοποίησης και το αίσθημα του ανήκειν.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Ποδόσφαιρο, Αγώνες, Κίνητρα παρακολούθησης τηλεοπτικών ποδοσφαιρικών αγώνων, Φίλαθλος
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Μ > Μάρκετινγκ
Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Τ > Τηλεόραση
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 27 Jun 2016 08:35
Last Modified: 27 Jun 2016 08:36
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8229

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top