Social Media μάρκετινγκ και ελληνική φαρμακευτική βιομηχανία. Aνάλυση περιεχομένου

Γεωργαντόπουλος, Αντώνιος (2015) Social Media μάρκετινγκ και ελληνική φαρμακευτική βιομηχανία. Aνάλυση περιεχομένου. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
MBA45_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει σε βάθος και να αποτυπώσει την χρήση των social media από τις φαρμακευτικές εταιρίες. Η εργασία αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια και έχει θέμα τα social media μάρκετινγκ στην Ελληνική φαρμακοβιομηχανία. Στο πρώτο κεφάλαιο, αναλύεται η αγορά του φάρμακου στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα αναλύεται η ζήτηση, η προσφορά, το θεσμικό πλαίσιο και η τιμολόγηση στον κλάδο του φαρμάκου στην Ελλάδα. Στο δεύτερο κεφάλαιο, παρουσιάζεται εν συντομία η έννοια του φαρμακευτικού μάρκετινγκ. Το τρίτο κεφάλαιο, ασχολείται με τα social media στο μάρκετινγκ και στο τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας παρουσιάζονται και μελετώνται τα social media στις φαρμακευτικές εταιρίες και η χρήση των ιατρικών κοινωνικών δικτύων. Στο τέλος, παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που πρόεκυψαν από την ολοκλήρωση της εργασίας.

Item Type: Thesis (Masters)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Social media marketing, Διαδικτυακό μάρκετινγκ, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Φαρμακευτικό μάρκετινγκ, Αγορά φαρμάκου.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Φ > Φαρμακευτική βιομηχανία
Divisions: Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 08 Dec 2015 08:06
Last Modified: 08 Dec 2015 08:06
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7788

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top