Λαζαριώτη, Αικατερίνη (2015) Social media marketing των ελληνικών τραπεζών. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
MBA26_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μας και σε προσωπικό και σε επαγγελματικό επίπεδο. Η αξιοσημείωτη αύξηση των χρηστών των κοινωνικών δικτύων όπως επίσης και η δημιουργία διαδικτυακών κοινοτήτων αποτελούν για τις επιχειρήσεις πρόκληση και παράλληλα μια νέα ευκαιρία. Από την εμπορική πλευρά, οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης είναι πολλά υποσχόμενες αφού μπορούν να αποτελέσουν σημαντικές πηγές πληροφοριών για την αγορά στόχο και επίσης προσφέρουν ενδιαφέρουσες επιλογές για συνεργασία, δικτύωση και ανάπτυξη στρατηγικών Μάρκετινγκ. Η εργασία αυτή εκπονήθηκε για το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – MBA, του Εθνικού Οικονομικού Πανεπιστημίου του Τέρνοπιλ, σε συνεργασία με το ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας, στο τμήμα της Κοζάνης. Παρουσιάζει τα κοινωνικά δίκτυα όπως έχουν διαμορφωθεί στη σημερινή εποχή, μελετά τα μοντέλα μάρκετινγκ που έχουν προκύψει με την χρήση του διαδικτύου και των κοινωνικών δικτύων, και παρουσιάζει τα αποτελέσματα μιας έρευνας που χαρτογραφεί τα στατιστικά στοιχεία της χρήσης των κοινωνικών μέσων από τις ελληνικές εμπορικές τράπεζες. Σκοπός της είναι να εισάγει το θέμα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον χώρο της τραπεζικής, και να δώσει έναυσμα για περαιτέρω έρευνες. Ολοκληρώνοντας την ανάγνωση της εργασίας, ο αναγνώστης θα πρέπει να μπορεί να αντιληφθεί τις νέες τάσεις στο Μάρκετινγκ, την εξέλιξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και την χρησιμότητα τους στις επιχειρήσεις, αλλά και στον τραπεζικό τομέα.
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Corporate Creators: | Αντωνιάδης Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Social media, Social media marketing, Marketing, Μάρκετινγκ, Τράπεζες, Τραπεζικό σύστημα, Διαδίκτυο, Internet |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Κ > Κοινωνικά δίκτυα Τ > Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες |
Divisions: | Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 05 Nov 2015 10:16 |
Last Modified: | 05 Nov 2015 10:16 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7770 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |