Χρήση του social media marketing και internet marketing από τα ελληνικά πολιτικά κόμματα στις Ευρωεκλογές του 2014

Πλατή, Δάφνη Κ. (2015) Χρήση του social media marketing και internet marketing από τα ελληνικά πολιτικά κόμματα στις Ευρωεκλογές του 2014. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
MBA24_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (4MB)

Abstract

Η παρούσα μελέτη αποτελεί μία μελέτη του πεδίου των κοινωνικών μέσων δικτύωσης από τον από τα ελληνικά πολιτικά κόμματα κατά την προεκλογική περίοδο των Ευρωεκλογών του 2014 με απώτερο στόχο στην αποτύπωση των τάσεων στο χρονικό διάστημα που μελετάται. Αντικείμενο της έρευνας αποτέλεσαν οι δημοσιεύσεις στα δημοφιλέστερα κοινωνικά μέσα δικτύωσης (Facebook, Twitter, YouTube) και οι αλληλεπιδράσεις των χρηστών με τα πολιτικά κόμματα. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στο κοινωνικό δίκτυο του Facebook. Η έρευνα καταδεικνύει την προσπάθεια που καταβάλλουν τα ελληνικά πολιτικά κόμματα να χρησιμοποιήσουν τα νέα μέσα που είναι πλέον διαθέσιμα καθώς και τον τρόπο που τα χρησιμοποιούν, στην συγκεκριμένη περίπτωση τα social media, να επιτύχουν το καλύτερο δυνατό εκλογικό αποτέλεσμα, σε συνδυασμό πάντα με τη χρήση και των παραδοσιακών μέσων προβολής τους.

Item Type: Thesis (Masters)
Corporate Creators: Λάππας Γεώργιος
Uncontrolled Keywords: Social media marketing, internet marketing, διαδίκτυο, μάρκετινγκ, κοινωνικά δίκτυα, πολιτικά κόμματα, Ελλάδα, ευρωεκλογές 2014.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Ε > Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Π > Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα
Divisions: Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 15 Sep 2015 11:13
Last Modified: 16 Sep 2015 06:21
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7714

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top