Νικόπουλος, Αλέξανδρος Ι. (2015) Το web marketing και social media marketing στις επιχειρήσεις εμπορίας τροφίμων. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
MBA23_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (3MB) |
Abstract
Η παρούσα μελέτη αποτελεί μία μελέτη του πεδίου των κοινωνικών μέσων δικτύωσης από τον κλάδο εμπορίας τροφίμων με απώτερο στόχο στην αποτύπωση των τάσεων τον τελευταίο χρόνο στον Ελλαδικό χώρο. Αντικείμενο της έρευνας αποτέλεσαν οι δημοσιεύσεις στα δημοφιλέστερα κοινωνικά μέσα δικτύωσης (Facebook, Twitter, YouTube) και οι αλληλεπιδράσεις των χρηστών με τις εταιρείες για το χρονικό διάστημα ενός χρόνου. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως τα τελευταία τρία χρόνια δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στο κοινωνικό δίκτυο του Facebook. Η δημιουργία από κοινού του περιεχομένου που επιβάλλει η νέα εποχή και η τεχνολογία επιτυγχάνεται σε μεγάλο βαθμό αν και πολλές εταιρείες εμφανίζονται δύσπιστες να εμπιστευτούν την εταιρική εικόνα στις δημοσιεύσεις οπαδών. Η έρευνα δείχνει την προσπάθεια που καταβάλουν οι εταιρείες ώστε να κατανοήσουν την κοινωνική συνοχή των συμμετεχόντων στα κοινωνικά μέσα και τις τεχνικές ή τα χαρακτηριστικά που αυξάνουν τις θετικές εκροές από την χρησιμοποίηση των κοινωνικών μέσων δικτύωσης.
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Corporate Creators: | Λάππας Γεώργιος |
Uncontrolled Keywords: | Web marketing, Social media marketing, Διαδίκτυο, Ίντερνετ, Κοινωνικά δίκτυα, Επιχειρήσεις εμπορίας τροφίμων |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Ε > Επιχειρήσεις - Δίκτυα υπολογιστών Κ > Κοινωνικά δίκτυα |
Divisions: | Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 15 Sep 2015 10:05 |
Last Modified: | 16 Sep 2015 06:23 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7713 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |