Μέμο, Μάρω (2015) Τοποθέτηση νέου προϊόντος στην αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC47_2015.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (701kB) |
Abstract
Η τοποθέτηση νέων προϊόντων στην αγορά αποτελεί μια διαδικασία, η οποία για να διεκπεραιωθεί ακολουθούνται συγκεκριμένες στρατηγικές. Η παρούσα πτυχιακή εργασία στοχεύει στην ανάδειξη των στρατηγικών Μάρκετινγκ που ακολουθούνται με απώτερο σκοπό την παρουσίαση της συνολικής διαδικασίας τοποθέτησης ενός νέου προϊόντος και τα αποτελέσματα μετά την είσοδό του στην αγορά. Προκειμένου να διαλευκανθούν σε βάθος όλες οι ενέργειες πραγματοποιήθηκε έρευνα στις εταιρείες Αbbvie Pharmaceuticals και Coca Cola Τρία Έψιλον. Οι εταιρείες αυτές, πρόσφατα προέβησαν στη διαδικασία τοποθέτησης ενός νέου προϊόντος στην αγορά. Η λεπτομερής καταγραφή των πρακτικών που ακολούθησαν οι παραπάνω επιχειρήσεις σε συνδυασμό με βιβλιογραφική επισκόπηση θα συντελέσει στην εξαγωγή απτών συμπερασμάτων.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία |
Uncontrolled Keywords: | Μάρκετινγκ, Νέα προϊόντα. |
Subjects: | Μ > Μάρκετινγκ Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 03 Sep 2015 11:24 |
Last Modified: | 03 Sep 2015 11:24 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7656 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |