Κουτσουκέρας, Σωτήριος (2004) Promotion & συμπεριφορά καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
epeap2_2004.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (308kB) |
Abstract
Η εργασία αυτή αποτελεί μια εισαγωγική προσέγγιση στο πολύπλοκο πραγματικά ζήτημα της επικοινωνιακής πολιτικής μιας επιχείρησης. Η πολυπλοκότητα του ζητήματος αυτού οφείλεται κατά κύριο λόγο στο γεγονός ότι η επικοινωνία και η προβολή ειδικότερα, η οποία άλλωστε είναι ένα από τα λεγόμενα τέσσερα P (price, production, place and promotion), εξαρτάται από μια πληθώρα παραγόντων, που είναι δύσκολο να διακριθούν και που ολοένα εξελίσσονται με το πέρασμα των χρόνων. Έτσι όπως χαρακτηριστικά αναφέρει και ο Kotler παρόλο που το μίγμα προβολής (promotion mix) είναι η πρωταρχική επικοινωνιακή δραστηριότητα της εταιρίας, ολόκληρο το μίγμα marketing (marketing mix) πρέπει να συνεισφέρει για αποτελεσματικότερο επικοινωνιακό αντίκτυπο.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Εργαλεία επικοινωνίας(Μάρκετινγκ), Συλλογή αποτελεσμάτων (feedback), Συμπεριφορά καταναλωτή(Μάρκετινγκ) |
Subjects: | Κ > Καταναλωτές - Προστασία Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά |
Divisions: | Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 15 Mar 2015 13:53 |
Last Modified: | 01 Apr 2015 11:41 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/754 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |