Ξανθόπουλος, Θεοχάρης (2008) Εκστρατείες τουριστικής προβολής: κρίσιμοι παράμετροι για την αποτελεσματική μετάδοση των μηνυμάτων τους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
PR28_2008.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (824kB) |
Abstract
Στην πρώτη ενότητα αναπτύσσεται μια θεωρητική πλευρά γύρω από τον τουρισμό ώστε να μπορέσει ο αναγνώστης να καταλάβει ευκολότερα και να «παντρέψει» τα αποτελέσματα της έρευνας με τη θεωρία. Συγκεκριμένα, εισάγει τον αναγνώστη στο αντικείμενο του τουρισμού και κάνω μία μικρή ανασκόπηση. Παρακάτω δίνεται ο ορισμός της τουριστικής οικονομίας, αναφέρεται στον διαχωρισμό της και παρουσιάζεται η σχέση της με άλλες επιστήμες. Η δεύτερη ενότητα αναφέρεται στην διαφήμιση. Πιο συγκεκριμένα, αναλύεται ο ρόλος της διαφήμισης. Στην επόμενη ενότητα, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας καθώς και την ιδιότητα των ερωτηθέντων. Στο τελευταίο κεφάλαιο αναφέρονται τα συμπεράσματα της μελέτης και η προσωπική γνώμη του συγγραφεα.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Γιαννάς Πρόδρομος |
Uncontrolled Keywords: | Τουριστική οικονομία, Ρόλος της διαφήμισης, Θεματικός τουρισμός, Συμπεριφορά του τουρίστα |
Subjects: | Δ > Διαφήμιση - Τουριστικό εμπόριο |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 25 Jun 2015 09:15 |
Last Modified: | 23 Jul 2015 10:05 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7436 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |