Τραπεζικό μάρκετινγκ παράδειγμα στην Εμπορική Τράπεζα

Πέρος, Βαρθολομαίος (2008) Τραπεζικό μάρκετινγκ παράδειγμα στην Εμπορική Τράπεζα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
epeap50_2008.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (278kB)

Abstract

Η εργασία αρχικά, αναφέρεται στην ιστορία της τράπεζας και αναλύεται ο σχεδιασμός του μάρκετινγκ στην συγκεκριμένη τράπεζα. Επίσης, εξετάζονται οι τρόποι επικοινωνίας με τους πελάτες, ο προσδιορισμός των αναγκών τους, η προσφορά των υπηρεσιών της τράπεζας προς αυτούς και τέλος, παρατίθενται τα συμπεράσματα της έρευνας.

Item Type: Thesis (BSc)
Uncontrolled Keywords: Τραπεζικό μάρκετινγκ,Σύστημα αξιολόγησης απόδοσης, Επιχειρηματικά σχέδια, Εμπορική τράπεζα, Οικονομική προοπτική, Τραπεζικά προϊόντα
Subjects: Τ > Τραπεζικό μάνατζμεντ
Divisions: Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 14 Mar 2015 12:34
Last Modified: 15 Jun 2016 06:50
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/689

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top