Στρατηγικές e-marketing της γαλακτοβιομηχανίας

Σακελλαρίου, Αθανάσιος (2014) Στρατηγικές e-marketing της γαλακτοβιομηχανίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT47_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία αποβλέπει στην ανάλυση της αγοράς γαλακτοκομικών προϊόντων στην Ελλάδας. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι τα από τα σημαντικότερα τμήματα του κλάδου των τροφίμων και κατατάσσονται στη δεύτερη θέση μετά το κρέας και τα αλλαντικά. Η ελληνική αγορά γαλακτοκομικών προϊόντων παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς η κατανάλωσή τους παρουσιάζει σταθερή αύξηση. Παρατηρείται μια συνεχής εξέλιξη στη διαδικασία παραγωγής γαλακτοκομικών προϊόντων κυρίως λόγω των αλλαγών που παρατηρούνται στην καταναλωτική συμπεριφορά. Η διαφημιστική υποστήριξη των προϊόντων είναι ένας παράγοντας που κατευθύνει τη ζήτηση γαλακτοκομικών προϊόντων προς συγκεκριμένα εμπορικά σήματα της αγοράς. Μεγάλες εταιρείες δαπανούν τεράστια ποσά στη διαφήμιση και στο Marketing, με στόχο τον επηρεασμό των καταναλωτών και την αύξηση του κέρδους. Η ζήτηση είναι πολύ ευμετάβλητη και επηρεάζεται από πολλούς και διάφορους παράγοντες.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Βλάχβεη Ασπασία
Uncontrolled Keywords: Βιομηχανία γάλακτος, Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, Γαλακτοβιομηχανία
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Γ > Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 22 Jun 2015 11:12
Last Modified: 29 Jun 2015 07:49
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6787

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top