Δαμόπουλος, Ελευθέριος (2013) Στρατηγικές e-marketing ελληνικών γαλακτοβιομηχανιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT33_2013.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Η εργασία στοχεύει στην ανάλυση των τρόπων και των μεθόδων εφαρμογής της ηλεκτρονικής στρατηγικής μάρκετινγκ στις ιστοσελίδες τριών κορυφαίων γαλακτοβιομηχανιών στην Ελλάδα, των: Vivartia(ΔΕΛΤΑ), ΦΑΓΕ και ΟΛΥΜΠΟΣ. Επίσης, στόχος υπήρξε η καταγραφή των εργαλείων της σύγχρονης μορφής του διαδικτύου, του κοινωνικού διαδικτύου, καθώς και του ρόλου που αυτά παίζουν κατά τις αποφάσεις μάρκετινγκ των επιχειρήσεων και στις ηλεκτρονικές τους στρατηγικές και πλάνα μάρκετινγκ. Η παρουσίαση των μεθόδων αυτών πραγματοποιείται μέσα από τη μελέτη και την ανάλυση των στρατηγικών μάρκετινγκ που οι τρεις εταιρίες εφαρμόζουν στις ιστοσελίδες τους, καθώς και στους τρόπους που χρησιμοποιούν, γενικότερα, το διαδίκτυο για την παρουσία και την προώθηση των ενεργειών, των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως και οι τρεις εταιρίες εφαρμόζουν τα πλέον σύγχρονα μέσα ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στις ιστοσελίδες τους. Επιπλέον, οι εταιρίες έχουν υιοθετήσει και τις τεχνολογίες του κοινωνικού διαδικτύου και των social media χωρίς σημαντικές διαφοροποιήσεις μεταξύ τους.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Βλάχβεη Ασπασία |
Uncontrolled Keywords: | E-marketing, Γαλακτοβιομηχανίες, Ανάλυση εταιριών κλάδου, ΔΕΛΤΑ, ΦΑΓΕ, ΟΛΥΜΠΟΣ |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Γ > Γαλακτοκομικά προϊόντα - Βιομηχανία και εμπόριο |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 21 Jun 2015 19:17 |
Last Modified: | 30 Jun 2015 09:08 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6702 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |