Ιορδανίδου, Χρυσοβαλάντω and Ιωαννίδου, Άννα (2013) Στρατηγικές e-marketing ελληνικών επιχειρήσεων τηλεπικοινωνιών: περιπτωσιακές μελέτες Γερμανού και Vodafone. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT8_2013.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση των χαρακτηριστικών του διαδικτυακού Marketing και των στρατηγικών που ακολουθούνται για την διαμόρφωση του από την μεριά των ελληνικών επιχειρήσεων. Ακόμη προβαίνουμε στην καταγραφή και ανάλυση των στρατηγικών που έχουν καθιερώσει οι επιχειρήσεις τηλεπικοινωνιών και ειδικότερα ο Όμιλος Γερμανός και η Vodafone. Για την επίτευξη της συγκεκριμένης μελέτης πραγματοποιήθηκε έρευνα μέσω της έντυπης και διαδικτυακής βιβλιογραφίας με σκοπό την συγκέντρωση των απαιτούμενων στοιχείων. Κατά ένα μεγάλο ποσοστό στην εκπόνηση της έρευνας βοήθησαν τα στοιχεία που περιλαμβάνουν τα sites των συγκεκριμένων εταιρειών. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα προκύπτει ότι το διαδικτυακό marketing φαίνεται πως κερδίζει συνέχεια έδαφος στις προτιμήσεις τόσο των πελατών όσο και των επιχειρήσεων. Για να πετύχει μία επιχείρηση τους στόχους της, οφείλει να διαμορφώσει ένα καλό διαδικτυακό επιχειρησιακό μοντέλο, το οποίο δεν θα εμπεριέχει τα βασικά συστατικά, αλλά θα περιλαμβάνει αξιόπιστες διασυνδέσεις μεταξύ αυτών και του περιβάλλοντός του.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Βλάχβεη Ασπασία |
Uncontrolled Keywords: | E-marketing, Τηλεπικοινωνίες, Εταιρεία Γερμανός, Vodafone |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Τ > Τηλεπικοινωνία |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 21 Jun 2015 18:00 |
Last Modified: | 29 Jun 2015 11:02 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6685 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |