Το internet marketing στην Ελλάδα

Χατζαντώνης, Γεώργιος (2015) Το internet marketing στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D37_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η εργασία αποτελεί μια προσπάθεια κατανόησης των όρων Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ (e-marketing) και Ηλεκτρονικό Εμπόριο (e-commerce), καθώς η χρήσης των νέων τεχνολογιών πληροφορικής στις επιχειρήσεις έχει γίνει αναπόφευκτη ανάγκη στην σημερινή εποχή. Σημαντικό είναι να αναφερθεί ότι η εμφάνιση αυτής της ανάγκης δεν περιορίζεται μόνο στις νέες επιχειρήσεις που δημιουργούνται στο διαδίκτυο, αλλά επεκτείνεται και στις παραδοσιακές επιχειρήσεις που θέλουν να εκμεταλλευτούν τα προνόμια που τους χαρίζει το Internet.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Πιτόσκα Ηλέκτρα
Uncontrolled Keywords: Afilliate marketing, Διαδίκτυο, Ηλεκτρονικό εμπόριο, Ανταγωνιστικότητα, Pay Per Click τεχνικές, Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 20 Jun 2015 14:46
Last Modified: 20 Jun 2015 14:46
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6544

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top