Ακριβού, Παναγιώτα and Καραβούλιας, Χαράλαμπος (2003) Η διαφήμιση στον τουριστικό τομέα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D40_2003.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (16MB) |
Abstract
Η ανάπτυξη του Τουριστικού Μάρκετινγκ και ιδιαίτερα ο συντελεστής διαφήμιση, είναι ένας τομέας που εξελίσσεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια σε όλες τις αναπτυσσόμενες και ανεπτυγμένες χώρες. Στην Ελλάδα είναι ένας κλάδος που αναπτύσσεται σιγά σιγά και διδάσκεται η σπουδαιότητα και η λειτουργικότητά του σε όλες τις πτυχές. Η τουριστική διαφήμιση μπορεί να αποτελέσει τον βασικό συντελεστή στην ανάπτυξη του τουρισμού της χώρας μας, καθώς ο στόχος της είναι η χάραξη και προβολή κάθε τουριστικού προϊόντος.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Ανδρονικίδης Χαράλαμπος |
Uncontrolled Keywords: | Τουριστική διαφήμιση, Διαφημιστική καμπάνια, Διαφημιστικά μέσα |
Subjects: | Δ > Διαφήμιση - Τουριστικό εμπόριο |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 17 Jun 2015 07:35 |
Last Modified: | 18 Jun 2015 06:11 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6113 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |