Δημιουργία προϊόντος στη διεθνή αγορά

Κερασιώτη, Ευθαλία (2004) Δημιουργία προϊόντος στη διεθνή αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D37_2004.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (12MB)

Abstract

Είναι δύσκολο να επιτευχθεί η ιδανική εικόνα ενός παγκόσμιου προϊόντος, το οποίο πρέπει να παρουσιάζει ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά σε όλες τις χώρες. Στην περίπτωση των προϊόντων εκείνων όπου τα αισθητικά στοιχεία είναι πλέον σημαντικά όπως στα τρόφιμα και ποτά, καλλυντικά και αρώματα η αντίδραση στις ευωδιές και τα αρώματα καθώς και στην οπτική εμφάνιση ενός προϊόντος, ποικίλουν σημαντικά από χώρα σε χώρα. Ωστόσο η καταλληλότητα των προϊόντων πιθανόν και να ποικίλει λόγω των περιβαλλοντικών παραγόντων, τέτοιων όπως η θερμοκρασία, ο τόπος διαμονής ή ακόμα και το πλαίσιο χρησιμοποίησης αυτών. Η έρευνα ωστόσο αναφορικά με την ανταπόκριση της τυχαίνουν τα προϊόντα σε διεθνές επίπεδο απαιτεί τη διασφάλιση της παρουσίας του κάθε προϊόντος στο σωστό πλαίσιο καθώς και το ότι διάφοροι τύποι μέτρησης είναι συγκρίσιμοι.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καπρίνη Ελισάβετ
Uncontrolled Keywords: Διεθνή αγορά, Προϊόντα, Πράσινο μάρκετινγκ, Παγκοσμιοποίηση
Subjects: Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 16 Jun 2015 12:19
Last Modified: 19 Sep 2016 10:56
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6037

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top