Γιακουμή, Ελπίδα (2004) Προώθηση πωλήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L74_2004.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (8MB) |
Abstract
Ύστερα από τρία χρόνια φοίτησης στο Τ.Ε.Ι. Κοζάνης και την εξάμηνη πρακτική μου σε λογιστικό γραφείο , η σύνταξη αυτού του συγγράμματος αυτού αποτελεί το τελευταίο απαραίτητο στάδιο για την απόκτηση του πτυχίου μου. Το θέμα μου προώθηση των πωλήσεων αφορά μια από της πιο βασικές λειτουργίες του Μάρκετινγκ, την οποία προσπάθησα να προσεγγίσω από όλες τις πλευρές για να δώσω μια ολοκληρωμένη εικόνα στον αναγνώστη. Το σύγγραμμα διαιρείτε σε τρία μέρη. Το πρώτο αναφέρεται στην έννοια , τους σκοπούς και στις δαπάνες προώθησης. Στο δεύτερο μέρος που αποτελείτε από πέντε κεφαλαία εξετάζονται οι μέθοδοι προώθησης των πωλήσεων , διαφήμιση , προσωπική πώληση , δημόσιες σχέσεις, ειδικά προγράμματα προώθησης καθώς και ο τρόπος με τον οποίο επιλέγονται. Στο τρίτο μέρος γίνετε μια μικρή αναφορά στο διεθνές Μάρκετινγκ και ειδικότερα στην προώθηση προϊόντων στο εξωτερικό. Στο τέλος του συγγράμματος δίνεται η βιβλιογραφία την οποία συμβουλεύτηκα. Θα ήταν μεγάλη παράληψη εκ μέρους μου αν κλείνοντας αυτό το μικρό πρόλογο δεν ανέφερα την σημαντική υποστήριξη της οικογένειας μου για την ολοκλήρωση των σπουδών μου σε πρώτο μέρος.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Αμπάζης Δημήτριος |
Uncontrolled Keywords: | Μέθοδοι προώθησης πωλήσεων, Διαφήμιση, Δημόσιες σχέσεις, Πολιτική τιμών |
Subjects: | Π > Προώθηση πωλήσεων |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 16 Jun 2015 10:48 |
Last Modified: | 10 Nov 2016 11:28 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6011 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |