Τσεπελέ, Μαρκέτα (2014) Δημιουργία διαδικτυακής πύλης για την τουριστική προώθηση της Καστοριάς με την χρήση υπηρεσιών διαδικτύου (Google maps, Panoramio). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC19_2014.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (4MB) |
Abstract
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία μιας Διαδικτυακής Πύλης για την τουριστική προώθηση της Καστοριάς (συνοδευτικό CD με τη Διαδικτυακή πύλη). Η Διαδικτυακή Πύλη περιλαμβάνει πληροφορίες που θα ήταν χρήσιμες σε έναν επισκέπτη της Καστοριάς, όπως για παράδειγμα, διαμονή, εστιατόρια και αξιοθέατα. Για την επιτυχή ολοκλήρωση της εργασίας, απαραίτητη ήταν η χρήση της εφαρμογής «mashups». Mashups είναι μια ιστοσελίδα ή διαδικτυακή εφαρμογή, η οποία χρησιμοποιεί περιεχόμενο από περισσότερες από μία πηγές για τη δημιουργία μιας ενιαίας υπηρεσίας. Τέλος, παρουσιάζονται κάποια παραδείγματα mashups, τα οποία mashups εντοπίζονται σε έναν ιστότοπο, το ΄΄Programmableweb.com΄΄.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Κλεφτοδήμος Αλέξανδρος |
Uncontrolled Keywords: | Διαδίκτυο και Τουρισμός, Δημιουργία Διαδικτυακής Πύλης, Νέες τεχνολογίες και Τουρισμός, Τουριστικοί προορισμοί (Ν. Καστοριάς) |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 05 Jun 2015 06:51 |
Last Modified: | 05 Jun 2015 06:51 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5130 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |