Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ: προώθηση με την υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών: η μέθοδος του ιογενούς μάρκετινγκ

Κολιγιώτη, Αλεξάνδρα (2012) Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ: προώθηση με την υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών: η μέθοδος του ιογενούς μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR39_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Στόχος αυτής της εργασίας είναι η παρουσίαση των βασικών τεχνολογικών αλλαγών και των τρόπων με τους οποίους αυτές επηρέασαν το μάρκετινγκ των επιχειρήσεων, τα νέα είδη μάρκετινγκ που προέκυψαν μέσα από αυτές τις επιρροές καθώς και πως αυτά συνδέονται και αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Συγκεκριμένα, στο θεωρητικό κομμάτι της εργασίας στα κεφάλαια 1,2 και 3, αναπτύσσεται η θεωρία γύρω από την εξέλιξη των τεχνολογιών, όπως και στο 4 κεφάλαιο η θεωρία του Ιογενούς Μάρκετινγκ καθώς επίσης σε ξεχωριστό κεφάλαιο 5. Τέλος παρουσιάζονται επτά μελέτες περιπτώσεων που έκαναν χρήση αυτών των νέων τεχνολογιών και κατάφεραν να εφαρμόσουν μέσα από αυτές νέα είδη μάρκετινγκ και κυρίως κατάφεραν να πετύχουν τους στόχους που είχαν θέση μέσα από εκστρατείες ιογενούς μάρκετινγκ (viral marketing).

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Είδη μάρκετινγκ, Ιογενές μάρκετινγκ, Νέες Τεχνολογίες
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 03 Jun 2015 12:09
Last Modified: 03 Jun 2015 12:09
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5034

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top