Web marketing, ελληνικές επιχειρήσεις

Καράτζογλου, Σίμος (2014) Web marketing, ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D38_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Το Web Marketing και η στρατηγική των επιχειρήσεων γενικότερα όσων αφορά το Διαδίκτυο, αποτελούν σημαντικότατο κομμάτι της επιχειρηματικής δραστηριότητας το οποίο μπορεί να δώσει αναμφισβήτητα ένα μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα στις επιχειρήσεις και να διευρύνει τον κύκλο εργασιών της και τις πωλήσεις. Αυτήν ακριβώς την σχέση και την λειτουργία θα προσπαθήσουμε να ερμηνεύσουμε σε αυτήν μας την πτυχιακή εργασία. Θα προσπαθήσουμε δηλαδή καταρχήν να ερμηνεύσουμε και να αποδώσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα τις έννοιες του Διαδικτύου του Μάρκετινγκ και φυσικά του Web Marketing, έτσι ώστε αυτές να γίνουν κατανοητές στον αναγνώστη. Επιπλέον θα αναλύσουμε τις τεχνικές και μεθόδους που χρησιμοποιούνται στον χώρο αυτό. Ακόμη θα διερευνήσουμε την αποδοτικότητα των διαδικασιών Web Marketing και την σημασία που διαδραματίζουν αυτές στην οικονομική δραστηριότητα και παρουσία μίας επιχείρησης στο Internet. Τέλος θα παραθέσουμε τα συμπεράσματα μας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Ηλεκτρονικό μάρεκτινγκ, Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Ε > Ελληνικές επιχειρήσεις
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 03 Jun 2015 07:57
Last Modified: 29 Sep 2015 09:20
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4991

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top