Τερψοπούλου, Αναστασία (2013) Παρορμητική κατανάλωση των Ελλήνων καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
PR36_2013.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διαπιστωθεί αν οι Έλληνες καταναλωτές προβαίνουν ή όχι σε παρορμητικές αγορές, τα συναισθήματα που συνοδεύουν την εν λόγω διαδικασία, καθώς και τις μετέπειτα συνέπειες για το άτομο και την κοινωνία. Για τη διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική μέθοδος με δομημένο ερωτηματολόγιο, βάσει της πενταβάθμιας κλίμακας Likert. Τα αποτελέσματα αφορούν αποκλειστικά την Ελληνική αγορά και δείχνουν ότι ένα ποσοστό της τάξης του 35 με 40% των Ελλήνων καταναλωτών δρα παρορμητικά.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Τριανταφυλλίδου Αμαλία |
Uncontrolled Keywords: | Παρορμητική κατανάλωση, Αυθόρμητες αγορές, ψυχαναγκαστική κατανάλωση, Κλίμακα Faber and O’Guinn |
Subjects: | Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 02 Jun 2015 06:25 |
Last Modified: | 02 Jun 2015 06:25 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4786 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |