Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς τα super market

Τράνταλη, Παναγιώτα (2010) Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς τα super market. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L35_2010.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (597kB)

Abstract

Σκοπός της εργασίας είναι η ανάλυση της έρευνας Μάρκετινγκ θεωρητικά καθώς και η ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς του καταναλωτή γενικά και αναλυτικά. Η σύνταξη του ερωτηματολογίου και η παρουσίαση των αποτελεσμάτων του θα βοηθήσουν στην εκπόνηση της εργασίας στο πρακτικό μέρος της, αφού θα προκύψουν ολοκληρωμένα και σαφή αποτελέσματα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καρτάλης Νικόλαος
Uncontrolled Keywords: Σούπερ Μάρκετ, Μάρκετινγκ, Ερωτηματολόγιο
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Σ > Σουπερμάρκετ - Ελλάδα
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 30 May 2015 16:49
Last Modified: 30 May 2015 16:49
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4668

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top