Διαφήμιση και ιδιωτικά κανάλια

Παπάζογλου, Αλεξάνδρα (2011) Διαφήμιση και ιδιωτικά κανάλια. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L39_2011.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (959kB)

Abstract

Στην εργασία θα ασχοληθούμε με την διαφήμιση και τα ιδιωτικά κανάλια. Η διαφήμιση είναι η πιο πολυδιάστατη μορφή της προώθησης προϊόντων. Στην πιο απλή της μορφή έχει ως στόχο να δώσει πληροφορίες για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Στον πυρήνα της όμως βρίσκονται πολλά στοιχεία τα οποία δεν είναι άμεσα εμφανή. Η επιρροή της είναι αδιαμφισβήτητη και συνιστά ένα εργαλείο επηρεασμού των συναισθημάτων του καταναλωτή. Η ικανότητα να επηρεάζει τον τρόπο ζωής, την εικόνα, το στυλ και την αντίληψη των καταναλωτών είναι και ο λόγος που κάθε οργανισμός, επιχείρηση ή απλό γραφείο επιθυμεί να προβληθεί μέσω αυτής. Τα μέσα που χρησιμοποιούνται ως δίαυλοι επικοινωνίας μεταξύ του διαφημιστή, διαφημιζόμενου και καταναλωτή δεν λειτουργούν ως απλοί μεταφορείς του διαφημιστικού μηνύματος αλλά μπορούν να προσθέσουν ή να αφαιρέσουν αξία από το προϊόν. Ανάμεσα σε αυτά, το μέσο που ξεχωρίζει περισσότερο λόγω της απήχησης που έχει στο ευρύ κοινό είναι η τηλεόραση. Τα χαρακτηριστικά που συγκεντρώνει η τηλεόραση εξυπηρετούν στο μέγιστο τους σκοπούς της διαφήμισης. Ιδιαίτερα η τοποθέτηση διαφημιστικών μηνυμάτων σε ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς μπορεί να προσελκύσει το μεγαλύτερο δυνατό κομμάτι του κοινού που στοχεύει η διαφήμιση. «Το DNA της ιδιωτικής τηλεόρασης είναι η διαφήμιση» εφόσον μέσω της διαφήμισης επιβιώνουν και θησαυρίζουν οι ιδιωτικοί τηλεοπτικοί σταθμοί, πουλώντας τηλεοπτικό αέρα, χρόνο και χώρο στις διαφημιστικές εταιρείες. Η διαδικασία, ο τρόπος, τα μέσα και η εξέλιξη της τοποθέτησης των διαφημίσεων στην τηλεόραση και η σχέση της με τους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς σταθμούς είναι το αντικείμενο της συγκεκριμένης εργασίας η οποία διεξήχθη μέσω μιας διαδικτυακής έρευνας βασισμένη στην διαθέσιμη βιβλιογραφία επί του θέματος της διαφήμισης γενικά και της τηλεοπτικής διαφήμισης ειδικότερα. Η φύση της διαφήμισης, οι λειτουργίες της, οι πλευρές της, τα μέσα μετάδοσής της, η τηλεοπτική διαφήμιση, η αγορά τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου και η νομική υπόστασή της διαφήμισης είναι μερικά από τα θέματα που θα εξεταστούν και που αποτελούν τον πυρήνα της τηλεοπτικής διαφήμισης.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σαριαννίδης Νικόλαος
Uncontrolled Keywords: Τύποι διαφήμισης, Διαφημιστικό πρόγραμμα, Τηλεόραση, Ιδιωτικά κανάλια
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Τ > Τηλεόραση
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 28 May 2015 11:10
Last Modified: 28 May 2015 11:10
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4578

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top