Σαραγιώτης, Αναστάσιος (2013) Απευθείας μάρκετινγκ στο ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L35_2013.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (524kB) |
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία εκπονήθηκε με στόχο να περιγράψει το άμεσο (direct) μάρκετινγκ μέσα στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Γίνεται ανάλυση του ηλεκτρονικού εμπορίου αναφέροντας τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που το αποτελούν. Επίσης αναλύεται η προβολή της επιχείρησης μέσω του διαδικτύου, το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ καθώς και το άμεσο μάρκετινγκ στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Γενικότερα οι περισσότεροι από εμάς ακόμη μάλιστα και άτομα από το χώρο των επιχειρήσεων και του μάρκετινγκ έχουν μια ασαφή άποψη για το τι είναι το άμεσο μάρκετινγκ, ποιοι είναι οι στόχοι και τα μέσα δράσης του. Σε αυτή την εργασία θα παρακολουθήσουμε τη φιλοσοφία του άμεσου μάρκετινγκ, το πως εστιάζει στον καταναλωτή και με ποιους τρόπους τον προσεγγίζει.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Λαζαρίδης Βασίλειος |
Uncontrolled Keywords: | Μάρκεινγκ, Διαδίκτυο, Ηλεκτρονικό εμπόριο, Ηλεκτρονική επιχείρηση, Direct marketing |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 27 May 2015 09:22 |
Last Modified: | 27 May 2015 09:22 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4507 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |