Προκοπάκη, Θεοδοσία (2003) Διεθνές μάρκετινγκ με τη χρήση του διαδικτύου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT14_2003.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσω τις δυνατότητες της πληροφορικής και των νέων αυτών τεχνολογιών στο Μάρκετινγκ, να δείξω την διαδικασία και τις αναγκαίες προϋποθέσεις εφαρμογής τους, καθώς και το πεδίο κάποιων εφαρμογών, προβάλλοντας πρακτικά παραδείγματα, εικόνες, πίνακες και σχετικά διαγράμματα, προκειμένου να αντιληφθεί κανείς το πλαίσιο λειτουργίας των σύγχρονων επαγγελματιών Μάρκετινγκ.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σινάτκας Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Ηλεκτρονικό εμπόριο, Στρατηγικός σχεδιασμός, Διαδικτυακό μέρκετινγκ |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 25 May 2015 16:05 |
Last Modified: | 25 May 2015 16:05 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4442 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |