Πιτιντζόγια, Μαρία (2010) Η στάση των φοιτητών απέναντι στα Μ.Μ.Ε. και στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
epeap64_2010.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (8MB) |
Abstract
Στην παρακάτω εργασία μελετάται η στάση και η συμπεριφορά των καταναλωτών στη διαφήμιση των προϊόντων ή υπηρεσιών ή ιδεών από την προβολή των μέσων μαζικής επικοινωνίας. Σκοπός είναι να ενημερωθούν οι αναγνώστες για το πώς επηρεάζονται ως τελικοί καταναλωτές στις επιλογές τους και ουσιαστικά, να γίνει κατανοητός ο τρόπος λειτουργίας της διαφήμισης ως ψυχολογική επιρροή στον χαρακτήρα τους. Είναι γενικά παραδεκτό ότι όλος ο πληθυσμός αποτελεί αντικείμενο μελέτης, λόγω του όγκου των δεδομένων, περιοριζόμαστε στην στάση των νέων και ιδιαίτερα των φοιτητών. Τα αποτελέσματα που θα προκύψουν, μέσω των ερωτηματολογίων, θα αποτελέσουν το ερέθισμα για σφαιρικότερη κριτική άποψη στις επιλογές που γίνονται στην καθημερινότητα μας. Τα διαγράμματα που ακολουθούν καθορίζουν σημαντικά σημεία, τονίζοντας μια μικρογραφία της κοινωνίας και της επιλογές της. Αξίζει να σημειωθεί ότι με την έρευνα αυτή προσεγγίσαμε βασικές πτυχές της στάσης των φοιτητών απέναντι στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και στη διαφήμιση, μέσω μιας οπτικής γωνίας της επιστήμης του Μάρκετινγκ.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Κολοκοντές Αργύριος |
Uncontrolled Keywords: | Μέσα μαζικής ενημέρωσης, Άμεση και Έμμεση Διαφήμιση, Μαζικός καταναλωτισμός, Ψυχισμός αγοράς προϊόντος, Διαφημιστικά μέσα, Καταναλωτική συμπεριφορά |
Subjects: | Δ > Διαφήμιση Ε > Ερωτηματολόγιο Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα Ρ > Ραδιόφωνο Τ > Τηλεόραση |
Divisions: | Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 08 Mar 2015 08:50 |
Last Modified: | 05 Nov 2015 09:55 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/434 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |