Αβραμούλης, Νικόλαος (2014) Η Ευρωπαϊκή αγορά τουριστικών υπηρεσιών και μια ολοκληρωμένη εθνική στρατηγική για την προσέλκυση τουριστών στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
GP3_2014.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Ο τουρισμός ως παγκόσμιο φαινόμενο αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες σε διεθνές επίπεδο, με ποσοστό στο παγκόσμιο ΑΕΠ που φτάνει στα 10-12% και κάλυψη διακοσίων είκοσι εκατομμυρίων θέσεων εργασίας. Δεδομένων αυτών των μεγεθών λοιπόν, στην παρούσα εργασία θα επιχειρηθεί να παρουσιαστεί η ευρωπαϊκή αγορά τουριστικών υπηρεσιών και ειδικότερα η ελληνική πραγματικότητα που αφορά στον τουρισμό με στόχο την παρουσίαση εθνικής στρατηγικής για την προσέλκυση τουριστών στην Ελλάδα.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σίσκος Ευάγγελος |
Uncontrolled Keywords: | Μορφές τουρισμού, Εθνική στρατηγική, Τουριστική ανταγωνιστικότητα, Ψηφιακή στρατηγική, Ελληνική οικονομία |
Subjects: | Σ > Στρατηγικός προγραμματισμός Τ > Τουριστική ανάπτυξη Τ > Τουρισμός - Ελλάδα |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία (Γρεβενά) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 13 May 2015 07:09 |
Last Modified: | 01 Dec 2015 09:57 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3735 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |