Σύγχρονες τάσεις της διαφήμισης και του μάρκετινγκ = Contemporary advertising and marketing trends

Μπαδήμας, Άρης (2013) Σύγχρονες τάσεις της διαφήμισης και του μάρκετινγκ = Contemporary advertising and marketing trends. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
XR1_2013.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Στην εργασία θα αναλύσουμε τις σύγχρονες τάσεις της διαφήμισης και του μάρκετινγκ, που σύμφωνα με τα καινούρια οικονομικά πλαίσια που προέκυψαν τα τελευταία τέσσερα χρόνια λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης έχουν δημιουργήσει σήμερα νέα δεδομένα και εφαρμογές στους κλάδους αυτούς. Είναι ενδιαφέρον να δούμε τις νέες μορφές της διαφήμισης και του μάρκετινγκ, που ολοενα και αυξάνονται λόγω της χρήσης νέων τεχνολογιών και του διαδικτύου, που έχουν μπει για τα καλά στις ζωές μας. Στην παρούσα φάση το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν έναν πιο «οικονομικό» και άμεσο τρόπο για την προώθηση των προιόντων και υπηρεσιών, των εκάστοτε επιχειρήσεων. Σύμφωνα με στατιστικές, οι καθημερινοί χρήστες του διαδικτύου αυξάνονται κάθε χρόνο, όπως και αυτοι που κάνουν τις αγορές τους για βασικά και καταναλωτικά αγαθά, μέσω αυτού.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καταραχιά Ανδρονίκη
Uncontrolled Keywords: Μάρκετινγκ, Διαφήμιση, Internet μάρκετινγκ, Διαδικτυακή διαφήμιση
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Δ > Διαφήμιση
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 07 May 2015 12:05
Last Modified: 07 May 2015 12:05
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3454

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top