Γκάνιαρη, Θωμαή and Λαργατζή, Αποστολία (2010) Σχέδιο μάρκετινγκ: παράδειγμα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L8_2010.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (5MB) |
Abstract
Στην εργασία εξετάζεται η έννοια και ο ορισμός του Marketing και του Relationship Marketing. Περιγράφεται ένα πρόγραμμα μάρκετινγκ και η διαδικασία ανάπτυξης ενός τέτοιου προγράμματος. Αναφέρεται ο έλεγχος της λειτουργίας του μάρκετινγκ, η σημασία αυτού, τα κριτήρια ελέγχου αλλά και η αξιολόγηση του ελέγχου με τη χρήση αριθμοδεικτών. Αναφέρεται η οργάνωση της λειτουργίας του μάρκετινγκ και τα διάφορα λειτουργικά σχήματα αυτής. Στο τέλος παρατίθεται ένα παράδειγμα μελέτης περίπτωσης ενός σχεδίου μάρκετινγκ και παρουσιάζεται μία εφαρμογή σχεδίου μάρκετινγκ.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Χιωτίδης Γεώργιος |
Uncontrolled Keywords: | Marketing, Στρατηγική μάρκετινγκ, Έλεγχος και λειτουργία μάρκετινγκ, |
Subjects: | Μ > Μάρκετινγκ - Διοίκηση και οργάνωση |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 05 May 2015 13:22 |
Last Modified: | 05 May 2015 13:22 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3299 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |