Στρατηγικές παραγωγής, ανάπτυξης και προώθησης ελληνικών καινοτόμων προϊόντων: η περίπτωση του ροδάκινου στην περιοχή του νομού Ημαθίας

Μουρτζίλα, Βασιλική (2014) Στρατηγικές παραγωγής, ανάπτυξης και προώθησης ελληνικών καινοτόμων προϊόντων: η περίπτωση του ροδάκινου στην περιοχή του νομού Ημαθίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D26_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (9MB)

Abstract

Στο Θεωρητικό μέρος η εργασία ουσιαστικά αποτελεί απόσταγμα ενδελεχούς και επισταμένης βιβλιογραφικής επισκόπησης σχετικά με τις προτεινόμενες και ενδεικνυόμενες εταιρικές πρακτικές όσον αφορά τις στρατηγικές παραγωγής, προώθησης και ανάπτυξης ελληνικών προϊόντων. Επίσης εξετάζεται η ενθάρρυνση της δημιουργικής σκέψης άρα της καινοτομίας. Στο Ερευνητικό μέρος γίνεται μια προσπάθεια βολιδοσκόπησης της κατάστασης που επικρατεί στο χώρο των αγροτών και ειδικότερα των ροδακινοπαραγωγών του Ν. Ημαθίας, των πρακτικών που ακολουθούν, τις αλληλεπιδράσεις που έχουν μεταξύ τους και τη σημασία που δίνουν σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος και εκπαίδευσης. Για την καταμέτρηση των παραπάνω στοιχείων δομήθηκε ερωτηματολόγιο το οποίο απαντήθηκε αποκλειστικά από ροδακινοπαραγωγούς της Ημαθίας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Ροδάκινα Ν. Ημαθίας, Ροδακινοπαρωγοί Ν. Ημαθίας, Προώθηση ροδάκινου στην αγορά
Subjects: Α > Αγροτικά προϊόντα - Μάρκετινγκ
Π > Προώθηση πωλήσεων
Ρ > Ροδακινιά
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 26 Apr 2015 07:21
Last Modified: 30 Sep 2015 07:15
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2744

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top