Εταιρικές ιστοσελίδες και στρατηγικές μάρκετινγκ. Κριτήρια αξιολόγησης και εμπειρικά αποτελέσματα.

Αυξεντίδης, Χρήστος (2014) Εταιρικές ιστοσελίδες και στρατηγικές μάρκετινγκ. Κριτήρια αξιολόγησης και εμπειρικά αποτελέσματα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT32_2014.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Στο πλαίσιο της εργασίας θα γίνει μια καταγραφή των διαθέσιμων τεχνολογιών πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών, οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν σήμερα για την προώθηση προϊόντων στην εγχώρια αλλά και την παγκόσμια αγορά. Τα προϊόντα της ελιάς (ελαιόλαδο, ο καρπός της ελιάς, αλλά και υποπροϊόντων όπως το σαπούνι ελαιολάδου) αποτελούν προϊόντα της ελληνικής παραγωγής τα οποία έχουν σημαντικά συγκριτικά πλεονεκτήματα παγκοσμίως. Το διαδίκτυο προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες προώθησης αυτού του είδους των προϊόντων από τις ελληνικές μικρές επιχειρήσεις στην παγκόσμια αγορά, η οποία συνεχώς χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για την επιλογή και προμήθεια προϊόντων. Η εργασία θα καταγράψει προσπάθειες ελληνικών επιχειρήσεων του κλάδου. Η καταγραφή θα γίνει με βάση συγκεκριμένα χαρακτηριστικά των διαδικτυακών σελίδων τους (αισθητική, πολυγλωσσικότητα, δυνατότητα online αγορών, κοκ.) και θα γίνει μια συστηματική παρουσίαση των αποτελεσμάτων. Όπου είναι δυνατό θα καταγραφούν και τα αποτελέσματα που είχε το διαδικτυακό μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις που το εφάρμοσαν.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Βλάχβεη Ασπασία
Uncontrolled Keywords: Διαδίκτυο (Internet) στις επιχειρήσεις, Σχεδιασμός και τοποθετήσεις δικτύων, Εργαλείο μάρκετινγκ, Γεωργικά προϊόντα
Subjects: Α > Αγροτικά προϊόντα - Μάρκετινγκ
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 08 Jun 2015 08:09
Last Modified: 22 Sep 2015 09:54
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/2289

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top