Πασπαλάς, Ιωάννης (2007) Η διασφάλιση της ποιότητας στις δημόσιες υπηρεσίες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D21_2007.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (4MB) |
Abstract
Ως Διασφάλιση Ποιότητας (Quality Assurance) ορίζεται το σύνολο όλων των προγραμματισμένων και συστηματικών ενεργειών που πρέπει να υλοποιηθούν με τρόπο τέτοιο ώστε να μπορούν να επιδειχθούν ή να αποδειχθούν, και που έχουν ως στόχο να δημιουργηθεί η εμπιστοσύνη, ότι ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, μπορεί να ικανοποιήσει συγκεκριμένες απαιτήσεις. Από τους παραπάνω ορισμούς προκύπτει ότι η Διασφάλιση Ποιότητας είναι υποσύνολο της Διοίκησης Ποιότητας. Εμείς θα επικεντρωθούμε στις παρακάτω σελίδες στην διασφάλιση της ποιότητας και συγκεκριμένα στην διασφάλιση της ποιότητας στις δημόσιες υπηρεσίες.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σαπαλίδης Κωνσταντίνος |
Uncontrolled Keywords: | Συστήματα διασφάλισης ποιότητας, Κοινό Πλαίσιο Αξιολόγησης (Κ.Π.Α), Αξιολόγησης επιχειρήσεων EFQM |
Subjects: | Δ > Δημόσιες υπηρεσίες Δ > Διασφάλιση ποιότητας |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 14 Apr 2015 16:35 |
Last Modified: | 21 Jul 2015 08:22 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/1877 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |