Καράμπαλη, Μαρία (2021) Στρατηγικές επικοινωνίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στον χώρο της μόδας = Social media strategic communication in fashion industry. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC54_2021.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η συγκεκριμένη εργασία ερευνά την επικοινωνιακή στρατηγική στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, συγκεκριμένα στο Facebook και το Instagram, στον χώρο της υπόδησης. Ένας από τους στόχους της εργασίας είναι η διερεύνηση των στρατηγικών περιεχομένου που χρησιμοποιούν οι 3 επιχειρήσεις υπόδησης στο Facebook & Instagram. Παράλληλα εξετάζεται ποιος τύπου περιεχομένου παράγει την περισσότερη δημοτικότητα στα posts βάσει των likes & των comments. Για το σκοπό αυτό, η μέθοδος έρευνας που επιλέχθηκε είναι η ποιοτική ανάλυση με ερευνητικό εργαλείο την ανάλυση περιεχομένου. Συγκεκριμένα, για την έρευνα συλλέχθηκαν δεδομένα από τους λογαριασμούς σε Facebook και Instagram των Ria Labrinoudi, Dukas, Stathis Samantas για το χρονικό διάστημα 6 μηνών, από τον Ιανουάριο μέχρι τον Ιούνιο του 2021. Τα είδη των posts χωρίστηκαν ως 1) προϊοντικό post, 2) εκπτώσεις, 3) διαγωνισμοί, 4) καθημερινή επικοινωνία, 5) tips. Στη συνέχεια, για τη διερεύνηση της δημοτικότητας στα posts βάσει των likes & των comments, το περιεχόμενο χωρίστηκε σε εικόνες, video, συνδέσμους και hashtags. Η βασική επικοινωνιακή στρατηγική και των τριών εταιρειών υπόδησης είναι η χρήση προϊοντικών posts γεγονός που ισχύει και στα δύο μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Παρατηρείται, επιπλέον, ότι και οι τρεις εταιρείες δημοσιεύουν περιεχόμενο που έχει εικόνες, είτε περιέχουν κάποια γραφικά, είτε είναι φωτογραφίες των προϊόντων. Επίσης, συμπεραίνεται πως και οι τρεις εταιρείες κάνουν χρήση του Influencer Marketing για την προώθηση των προϊόντων τους και του brand. Ακόμα, εντοπίστηκε πως η πλειοψηφία των εταιρειών συμπεριλαμβάνουν συνδέσμους στις δημοσιεύσεις τους στο Facebook και hashtags στις δημοσιεύσεις τους στο Instagram. Τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την δημοτικότητα των posts είναι πως το βίντεο και στη συνέχεια η εικόνα παράγουν τα υψηλότερα επίπεδα δημοτικότητας ως προς τα likes και τα comments. Στο Instagram, επιπλέον, παρατηρήθηκε πως τα hashtags βοηθούν στην αύξηση της δημοτικότητας των posts.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Γιαννακοπούλου Αναστασία |
Uncontrolled Keywords: | Υπόδηση, Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, Προώθηση προϊόντων, Social media. |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Ε > Επιχειρηματικός προγραμματισμός Κ > Κοινωνικά δίκτυα Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ Υ > Υποδηματοποιία - Ελλάδα |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 13 Jul 2022 10:00 |
Last Modified: | 13 Jul 2022 10:00 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11796 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |