Καπίρης, Κυριάκος (2021) Ψηφιακή αφήγηση και εκπαίδευση. Δημιουργία μια ψηφιακής αφήγησης για την επεξήγηση ενός επιστημονικού θέματος. Εργοθεραπεία και η σημασία χρησιμότητας της σε παιδιά 7 έως 14 ετών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
|
Text
DMC52_2021.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Την σημερινή εποχή, η ψηφιακή αφήγηση βρίσκεται παντού. Είναι ο σύγχρονος τρόπος εξιστόρησης κάποιου γεγονότος σε ελάχιστο χρόνο. Είτε αυτό είναι διαφήμιση ή μια σημαντική πληροφορία. Η ψηφιακή αφήγηση, εισβάλλει και στον χώρο της εκπαίδευσης για την βελτίωση της, αλλά και τον εκσυγχρονισμό της από παλαιότερα στερεότυπα. Η παρούσα εργασία προβάλλει το λειτούργημα της Εργοθεραπείας και τα οφέλη της, μέσω μιας ψηφιακής αφήγησης που έχει ως σκοπό της, να εξοικειώσει τον αναγνώστη σε έννοιες όπως, Εργοθεραπεία, αυτισμός κ.α.
| Item Type: | Thesis (BSc) |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | Ψηφιακή αφήγηση, Εκπαίδευση, Εργοθεραπεία, Αυτισμός. |
| Subjects: | Ε > Εκπαίδευση Ψ > Ψηφιακή επικοινωνία |
| Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
| Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
| Date Deposited: | 13 Jul 2022 07:53 |
| Last Modified: | 13 Jul 2022 07:53 |
| URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11792 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
![]() |
View Item |



