Κολλάρια, Ελίσα and Λεωνίδου, Σοφία (2021) Η εμπειρία του πελάτη στο ψηφιακό περιβάλλον = Customer experience in an online environment. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
IT12_2021.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (900kB) |
Abstract
Η σύγχρονη εποχή έχει σαν βασικό της γνώρισμα την τεράστια εξέλιξη της τεχνολογίας και κυρίως την εξέλιξη του διαδικτύου. Το διαδίκτυο αποτελεί καθοριστικό κομμάτι της σύγχρονης καθημερινότητας για αρκετούς ανθρώπους. Η ευρεία χρήση του διαδικτύου αποτέλεσε το ξεκίνημα διαφοροποιημένων δράσεων διαμέσου του διαδικτύου, με δυο εξ αυτών να είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο και το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, που μάλιστα αποτελούν δυο αλληλένδετες έννοιες καθώς το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ χρησιμεύει με στόχο την προώθηση και την προβολή του ηλεκτρονικού εμπορίου. Παραδοσιακά, το μάρκετινγκ αποτελεί την επιχειρηματική δράση, η οποία εντοπίζει τις ανάγκες, τις απαιτήσεις αλλά και τα θέλω των καταναλωτών με βασικότερο στόχο την ανοδική τάση των κερδών της εταιρίας ή του οργανισμού. Με την είσοδο του διαδικτύου και των καινούριων τεχνολογιών στον τομέα της διαφήμισης και του σύγχρονου μάρκετινγκ, οριοθετήθηκε σαν όρος το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ που εμφανίζει τόσο οφέλη όσο και σημαντικά ελαττώματα και αρκετούς κινδύνους. Το internet Marketing ή αλλιώς στα ελληνικά Διαδικτυακό Marketing, αποτελεί έναν σύγχρονο χώρο επικοινωνίας, που περιέχει εξαιρετικά ευρηματικούς και έξυπνους τρόπους προσέλκυσης πελατών που στην πλειονότητα τους είναι ιδιαίτερα πρωτότυπες και προσαρμοσμένες στην φιλοσοφία και στον τρόπο λειτουργίας και δράσης του σύγχρονου ηλεκτρονικού εμπορίου και της σύγχρονης ηλεκτρονικής εποχής γενικότερα. Ένα από τα βασικότερα πλεονεκτήματα της υλοποίησης του διαδικτυακού μάρκετινγκ είναι η ευκολία με την οποία υφίσταται η δυνατότητα για άμεση μέτρηση της ανταπόκρισης των καταναλωτών παρέχοντας στους σύγχρονους επιχειρηματίες αποδοτικότερο στρατηγικό προγραμματισμό αλλά και σχεδιασμό. Ακόμα, προσφέρει νέες και πιο αποδοτικές μεθόδους επικοινωνίας με τους καταναλωτές. Γίνεται εύκολα αντιληπτό, επομένως, πως στη σημερινή εποχή το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ παίζει καθοριστικό ρόλο για όλες τις επιχειρήσεις σε εθνικό αλλά και σε διεθνές επίπεδο.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Κορωνάνη Ειρήνη |
Uncontrolled Keywords: | Εμπειρία, Αγορές, Ψηφιακό μάρκετινγκ, Συμπεριφορά καταναλωτή. |
Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά |
Divisions: | Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 05 Jul 2022 10:26 |
Last Modified: | 05 Jul 2022 10:26 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11751 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |