Το YouTube ως επάγγελμα στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον

Σακελλαρίδου, Ευδοκία Κ. (2021) Το YouTube ως επάγγελμα στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D34_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία που αφορά τη χρήση του YouTube στην επιχειρηματική δραστηριοποίηση και το κατά πόσο αποτελεί ένα ακμάζον εργασιακό περιβάλλον στη σύγχρονη εποχή, δομείται σε πέντε κεφάλαια, επιχειρώντας να καλύψει όλα τα δεδομένα, τόσο μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης όσο και μέσο της ερευνητικής διαδικασίας, μέσω της χρήσης ερωτηματολογίου ως ερευνητικό εργαλείο και της εξαγωγής συμπερασμάτων που θα αποδεικνύουν και τα βιβλιογραφικά ευρήματα. Επιχειρείται μια εννοιολογική προσέγγιση των βασικών εννοιών γύρω το YouTube, δηλαδή τη δημιουργία και τη λειτουργία του αλλά και επεξήγηση των βασικών εννοιών καθώς και μια κατηγοριοποίηση και ταξινόμηση των λειτουργιών του. Επομένως γίνεται μια εισαγωγή στον κόσμο της πλατφόρμας αυτής, την οποία χρησιμοποιούμε καθημερινά μεν αλλά δεν γνωρίζουμε πολλά πράγματα για τη λειτουργία της στο σύνολο των διαθέσιμων λειτουργιών. Ταυτόχρονα μελετάμε την επιρροή που ασκεί το YouTube σε οικονομικό και κοινωνικό επίπεδο και πόσο επηρεάζει τις καθημερινές μας αλληλεπιδράσεις αλλά και τις οικονομικές συναλλαγές μας. Θα καταστεί εμφανής ο βαθμός επίδραση του μέσου αυτού στην καθημερινή μας ζωή και στην συνδιαλλαγή μας με τους συνανθρώπους μας. Εν συνεχεία, αναλύει επακριβώς και προσπαθεί να φτάσει στο «βάθος» της διερεύνησής μας για τη σχέση του YouTube με το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον και συγκεκριμένα ερευνά το πεδίο των χορηγιών μέσω της πλατφόρμας, τις διαφημίσεις και τις προωθητικές ενέργειες και την καταναλωτική επίδραση του μέσου. Θα εξετάσουμε επίσης την αποτελεσματικότητα των επιχειρηματικών κινήσεων μέσω της πλατφόρμας αλλά και τη σχέση της με τα διάφορα επιχειρηματικά μοντέλα. Στόχος μας είναι να δείξουμε την τεράστια επίδραση του μέσου στην επιχειρηματικότητα και τις οικονομικές συναλλαγές ιδιωτών αλλά και επιχειρήσεων. Ένα σημαντικότατο θέμα αφορά τη σωστή χρήση του διαδικτύου και την επίτευξη διαφάνειας στην επιχειρηματική χρήση του και προτείνονται ενέργειες ώστε να επιτευχθεί η διαφάνεια τόσο όσον αφορά τους δημιουργούς και προωθητές βίντεο αλλά και διαφάνεια ως προς τη γενικότερη χρήση του YouTube, ώστε το μέσο να μπορεί να λειτουργεί με βέλτιστο τρόπο. Τέλος πραγματοποιείται ερευνητική διερεύνηση του θέματος με τη χρήση ερωτηματολογίου ως ερευνητικού εργαλείου, το οποίο έχει διανεμηθεί διαδικτυακά λόγω της πρωτόγνωρης υγειονομική κρίσης αλλά και λόγω της ταχύτητας και της ευκολίας που συνεπάγεται η διαδικτυακή αποστολή του ερωτηματολογίου και πραγματοποιείται στατιστική ανάλυση με τη χρήση του στατιστικού προγράμματος SPSS.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σερδάρης Παναγιώτης
Uncontrolled Keywords: YouTube, Επιχειρηματικό περιβάλλον, Influencer Marketing, Ερωτηματολόγιο
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Ε > Επιχειρήσεις
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 24 Jun 2022 08:39
Last Modified: 24 Jun 2022 08:39
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11736

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top